Kontakt & vanliga frågor

Denna kontaktsida gäller för vår webbshop. För kontakt och information för Skyltstället Sverige AB eller våra lokalkontor hänvisar vi till Kontakta oss.

Leverans

Hur lång leveranstid har ni?

Vi trycker och skickar varorna nästkommande vardag, därefter är leveranstiden 1-3 dagar. Finns avvikelser i filerna så kontakt vi dig som kund och skickar ordern när vi fått det som vi behöver.

Jag har inte fått mina varor

Varubrev/Ombud/Paketbox:
Du kan spåra ditt paket genom att klicka på spårningslänken i mailet som kommer efter att vi skickat din order.

Brev:
Numera delar PostNord bara ut brev varannan dag, du kan se vilka dagar på denna länk.

Har ditt brev inte kommit fram efter en vecka efter att vi skickat det så bör du kontakta oss.

Har ni expressfrakt?

I nuläget erbjuder vi inte expressfrakt då majoriteten av våra produkter kommer fram redan inom 1-3 dagar.

80% av ordrar som skickas som varubrev kommer fram dagen.

Övriga frågor

Min akrylskylt är repig och har siffror på foten

För att skydda skylten under transport så sitter en skyddsplast på framsidan, dra av den så blir resultatet genast bättre.

Jag kan inte skanna låt-koden

För att skanna koden gå in Spotify-appen, välj sök-ikonen, och klicka sedan på kamera-ikonen.

Kontakta oss

Har du frågor om våra produkter? Skicka ett mail till shop@skyltstallet.se eller använd kontaktformuläret nedan så svarar vi så fort vi kan!

Kontaktformulär